неделя, 9 юли 2017 г.

Пресиян на 6!

Привет! Това е платно, което правих за племеника си Пресиян за 6-я му рожден ден. Забелязала съм, че ако не покажа веднага нещо, обикновено отлежава мнооооого време преди да му дойде време да блесне пред прожекторите. Даже го бях забравила, когато видях новото предизвикателство при Картишоците и реших, че пасва идеално там. Акрилни бои, оцветен печат, кола (направена с шаблон и духащи фулмастри) и малки шаби бяла ембосинг пудра. Накрая не знам защо реших да му направя черна рамка....съжалих 100 пъти, но беше вече късно да се опитвам да го връщам назад. Слагам сника и преди черното да си кажете мнението и на вас ли ви харесва повече без него.

1 коментар:

  1. Тони, на мен с черно ми харесва, по-завършено ми стои. Благодаря ти, че го споделяш в морското ни приключение и те чакаме отново.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com