петък, 27 октомври 2017 г.

Акварел

Днес е ден за ново предизвикателство при Картичкофуриите. Темата е Акварел.
Извадих акварелните боички, един прозрачен джоб за листи, вода, четка и картон и ето какво се получи. И 2 изрязани елемента сложих за разкош ;)
И да кажа нещо важно - вдъхновението ми се нарича Мария Чочева. На срещата в Стара Загора ми подари една чудна картичка в оранжевата гама с надпис Celebrate и картинка на шишета. Стои ми на бюрото за вдъхновение. И ми действа супер мотивиращо!



На последната снимка е процесът на работа. Мацане яко! Ноктите ми са сини 😁
Очакваме вашите акварелни проекти!
Прекрасен слънчев ден!

3 коментара:

  1. Тони, много се радвам, че съм те вдъхновила :) Твоето синьо просто е.. многоо ми е любимо!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са! Поздравления!
    Заповядай за участие в
    IKEsWORLD CHALLEGES #100 - всички награди ще бъдат раздадени на случаен принцип.
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/2017/10/ikesworld-challenges-100th-challenge.html

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com